بورد و بایوند / هوشمندانه پزشکی رو مطالعه کن / دکترآباد

دکترمگ, مشاوره

مقدمه

یکی ازعلل برتری داشتن تحصیلات آکادمیک نسبت به تجربه خالی، پرداختن به مسائل پایه و اساسی هست. مثلا زمانی که شروع به خوندن پزشکی می کنید ابتدا لازمه که درس های علوم پایه رو یاد بگیرین و بعد به سراغ بیماری ها و بالین میریم. دقیقا همون کاری که فیلم های بورد و بایوند دارن انجام میدن یعنی مطالعه هوشمند پزشکی.

امروز میخایم فیلم های بورد و بایوند رو به شما معرفی کنیم که دروس پزشکی رو در قالب فیلم های آموزشی و به صورت تدریس با اسلاید و تصاویر به شما یاد میده. فیلم های این دوره کامل و کاربردی هستند و شمارو مرحله به مرحله برای تبدیل شدن به یک پزشک خوب راهنمایی میکنن.

اما این دوره برای چه کسانی مفیده؟ شامل چه درس هایی هست؟ سبک آموزشی و کیفیت فیلم ها چجوریه؟ عجله نکنید برای گرفتن جواب همه این سوالات کافیه در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی فیلم های بورد و بایوند

مجموعه  بورد و بایوند یکی از معروف ترین و قدیمی ترین موسسات آموزش پزشکیه. این مجموعه .طراح این مجموعه دکتر جیسون رایان هست که در زمینه آموزش و تدریس جوایزمتعددی برده. این مجموعه با داشتن ویدیو های آموزشی متعدد، کتاب ها و بانک سوالات تونسته دانشجوهای زیادی رو از سراسر دنیا جذب کنه. بورد و بایوند بیش از400 فیلم و بیش از 2000  در زمینه پره کلینیکال یا پایه داره. همچنین 250 فیلم آموزشی برای مقطع بالینی تولید کرده.

کسانی که به فیلم های آموزشی پزشکی علاقه دارن حتما اسم بورد وبایوند رو در کنار اسامی موسساتی مثل اسموزیس، لکچریو، اسکچی، و کاپلان شنیدن.

فیلم های بورد و بایوند دکترآباد

فیلم های بورد و بایوند برای چه کسانی مفیده؟

ویدیو های این مجموعه برای دانشجویان علوم پزشکی که به صورت بالینی با بیماران سروکار دارن یعنی دانشجوهای پزشکی و پرستاری  مناسبه. این فیلم ها برای هر مقطعی قابل استفادن. مثلا دانشجوهای علوم پایه میتوانند از دوره های مربوط به علوم پایه یا پره کلینیک مثل میکروبیولوژی، فارماکولوژی و بیوشیمی استفاده کنن. دوره های بالینی هم برای دوره فیزیوپات ، استاجری و حتی اینترنی مناسبه.

فیلم های بورد و بایوند به عنوان یکی از منابع آزمون USMLE محسوب میشه که این روزا یکی از مهمترین رفرنس‌ها و آزمون های جهانی علم پزشکیه. این مجموعه در دو مقطع کجا شمارو برای هر مرحله ازین آزمون آماده میکنه.

برای خرید کتاب های آزمون USMLE کلیک کنید

فیلم های بورد و بایوند دکترآباد

دوره های فیلم های بورد و بایوند

ویدیو های این مجموعه مطالب مهم و مورد نیاز رو در اختیار شما میزاره. این مطالب میتونه شامل بیوشیمی، فیزیولوژی، پاتولوژی، داروها و اثرات و عوارضشون باشه.  به طور کلی دوره های این مجموعه به دو دسته علوم پایه و بالینی تقسیم میشن که در ادامه هر کدوم رو بررسی میکنیم.

برای مشاهده همه دوره های پیک مونیک کافیه وارد اپ دکترآباد بشید و در آموزشگاه دوره مورد نظرتونو انتخاب کنید.

دوره های علوم پایه

فیلم های علوم پایه شامل دوره های: فارماکولوژی، بیولوژی سلولی، بیوشیمی، پاتولوژی، ژنتیک، ایمونولوژی، علوم رفتاری و آمار هست.

در ادامه با چنتا ازین دوره ها آشنا میشیم. نمونه فیلم های مربوط به دوره ها هم در اپ دکترآباد و همچنین در کانال آپارات هست که میتونید مشاهده کنید.

فیلم های بورد و بایوند دکترآباد

پاتولوژی

در این درس شما با اختلال هایی که ممکنه برای شرایط فیزیولوژیک ایجاد بشه آشنا میشید مانند: مرگ سلولی، نئوپلازی ها، اسکار و زخم، فرآیند های التهابی و آسیب سلولی.

ویدیوی پایین درمورد کلسیفیه شدن پاتولوژیک هست. بعد ازدیدن ویدیو شما با تعریف، علل، بیماری های مرتبط و راه های تشخیص کلسیفیکاسیون پاتولوژیک آشنا میشید.

دوره های بالینی

بورد و بایوند علاوه بر دوره های علوم پایه، دوره های بالینی هم داره. مزیت این دوره ها بررسی آناتومی و فیزیولوژی هر ارگان در بخش مربوط به خودشه.

فیلم های این مجموعه شامل قلب، نورولوژی، عفونی، کلیه، گوارش، غدد، تنفس، روماتولوژی، هماتولوژی، پوست و تولیدمثل هست.

فیلم های بورد و بایوند دکترآباد

کلیه شناسی

برای دوره کلیه شناسی ابتدا مباحث پایه نفرولوژی یعنی آناتومی، فیزیولوژی و جنین شناسی کلیه تدریس میشه و بعد به اختلالات اسید و باز، اختلالات الکترولیتی و بیماری های کلیوی میپردازه.

ویدیوی پایین در مورد آناتومی کلیه ها صحبت میکنه و به محل، خونرسانی و ارگان های اطراف اون میپردازه.

برای دیدن نمونه فیلم های بیشتر میتونید به کانال آپارات ما سر بزنید.

کیفیت و سبک آموزشی فیلم های بورد و بایوند

همون طور که از نمونه فیلم ها مشخصه فیلم های بورد و بایوند به صورت اسلاید های جامعی هستند که مدرس اونارو توضیح میده و سعی میکنه با خط کشیدن و کشیدن شکل های مختلف آموزش رو راحت تر کنه. همچنین در اسلاید ها علاوه بر نوشته، از نمودار ها و تصاویر مختلف هم استفاده میکنه. در فیلم ها بیشتر به مباحث مهم و کاربردی میپردازه تا هم زمان کمتری برای مشاهده بخاد و هم از آوردن مطالب بیهوده پرهیز کنه تا مخاطب احساس سردرگمی و خستگی نکنه.

در مورد کیفیت ویدیو ها هم خیالتون راحت باشه و فیلم های اپ دکترآباد همگی کیفیت عالی دارن.

برای دانلود اپ دکترآباد و دسترسی به تمام دوره ها میتونید ازین لینک استفاده کنید.

فیلم های بورد و بایوند دکترآباد

سخن پایانی

مجموعه بورد و بایوند از موسسات قدیم و معتبر آموزش پزشکیه. این موسسه علاوه بر تولید ویدیو های آموزشی، اسلاید های درسی و بانک سوالات هم داره و از منابع معتبر آزمون USMLE به حساب میاد. فیلم های این مجموعه در زمینه علوم پایه و بالینی هست. سبک آموزشی شون هم به صورت اسلاید و توضیحات استاده که به صورت مختصر و کاربردیه.

برای دانلود اپ دکترآباد کلیک کنید.

برای دیدن نمونه فیلم های دیگه از بورد و بایوند یا هر مجموعه دیگه ای میتونید به کانال آپارات ما سر بزنید

همچنین برای اطلاع از دوره های جدید و تخفیف های ویژمون میتونیدبه کانال تلگرام دکترلرن نگاه بندازید

برای دسترسی به همه کانال های تلگرامی دکترآباد کلیک کنید

اپ دکترآباد
دانلود اپلیکیشن دکترآباد
راهنما و آموزش دکتراگزم (مرکز‌آزمون‌دکترآباد)
جدیدترین‌مقالات
جدیدترین‌محصولات
doctor abad, lecturio, picmonic, آرماندو, آموزش پزشکی, آناتومی, اسکچی, اسموزیس, اسموزیس دوبله, اطفال, بورد, بورد و بایوند, پرستاری, پزشکی, پیک مونیک, دراایت, دوبله, دوبله دکترآباد, دوره اسکچی, دوره بورد, دوره پیک مونیک, دوره لکچریو, رایگان, علوم پایه, فیلم لکچریو, فیلم های اسکچی, فیلم های بورد, لکچریو, مجموعه لکچریو
نوشتهٔ پیشین
فیلم های پیک مونیک/ چجوری 5دقیقه ای دکتر بشیم؟ / دکترآباد
نوشتهٔ بعدی
Let’s talk Medicine/جایی که پزشکی علاقه و تدریس سرگرمیه/ دکترآباد

به‌اینا‌هم‌یه‌سربزن…

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سلام خدمت همه دوستان دکترآبادی
به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، سفارشاتی که از روز شنبه 26 اسفند به بعد ثبت میشوند از تاریخ 14 فروردین با توجه به اولویت و موجودی انبار ارسال میگردد.
در نتیجه آخرین روز ثبت سفارش امسال پایان روز جمعه 25 اسفند میباشد
 عیدتون مبارک!