شرلوک هلمزی در بیمارستان! (سریال دکتر هاوس)

دکترتیوب, دکترمگ, مقالات سرگرمی

دکتر گرگوری هاوس یا هاوس ام.دی. (به انگلیسی: House M.D.)، یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام- پزشکی است که از تاریخ سال  ۲۰۰۴ تا  ۲۰۱۲  طی هشت فصل پخش شد.
داستان در مورد پزشک مشهور و باهوشی است که چیزی از روابط اجتماعی نمی‌داند. او بیماران را به خاطر پیشرفت دانش پزشکی خودش درمان میکند و به بهبود آنها اهمیتی نمیدهد! از روش های درمان عجیب اصلا ابایی ندارد روش هایی که شاید باعث مرگ بیماران شود.

شباهت‌های دکتر هاوس به شرلوک هلمز -کارآگاه مشهور داستان‌های جنایی- در سرتاسر سریال احساس می‌شود. هلمز و هاوس هر دو موسیقی می‌نوازند، هر دو به شکلی مواد مصرف می‌کنند -هاوس معتاد قرص ویکودین (حاوی اکسی کدون و استامینوفن) است و هلمز هم گاهی کوکائین استفاده می‌کند! پلاک آپارتمان هاوس یعنی  ۲۲۱B نیز نوعی ارجاع به آدرس شرلوک هولمز است.
رویکرد تشخیصی دکتر هاوس رد کردن یک به یک تشخیص‌های افتراقی تا رسیدن به تشخیص نهایی است که هلمز نیز روش مشابهی را پی می‌گیرد.

دکتر هاوس

تماشای این که هاوس چطور با روش‌ها و راهکارهای نامتعارف و حتی غیرقانونی خودش(مثل فرستادن دستیارانش به خانه‌‌ی خالی مریض‌هایش) جان آدم‌ها را نجات می‌دهد و خانواده‌یشان را خوشحال می‌کند، بسیار شیرین است، ولی از طرف دیگر مشاهده‌ی فلاکت هاوس و فکر کردن به این که اگر اینقدر آدم بدقلقی نبود، چقدر می‌توانست با این استعدادش از زندگی‌اش لذت ببرد و احترام و علاقه‌ی بقیه را کسب کند، باعث می‌شود مخاطب به حالش افسوس بخورد.

اینجا لینک دانلود ۸ فصل این سریال با کیفیت HD رو قرار می‌‌دم!!! بزن بریم…

چون این سریال محصول «بلاد کفر» ه! دکترآباد مسئولیتی در قبال بخش‌های خاک‌برسری‌اش نداره!

دانلود اپلیکیشن دکترآباد
راهنما و آموزش دکتراگزم (مرکز‌آزمون‌دکترآباد)
جدیدترین‌مقالات
جدیدترین‌محصولات
HOUSE MD, house md cast, house md episodes, house md imdb, house md quotes, house md season 1, house md season 2, house md season 4, house md season 8, house md wallpaper, دانلود دکتر هاوس زیرنویس, دانلود سریال دکتر هاوس با زیرنویس فارسی, دانلود فیلم دکتر هاوس, دکتر هاوس, دکتر هاوس زیرنویس, دکتر هاوس فیلم, سریال دکتر هاوس آپارات, سریال دکتر هاوس دانلود, سریال دکتر هاوس دوبله فارسی
نوشتهٔ پیشین
۱۰ گام برای موفقیت در آزمون علوم پایه
نوشتهٔ بعدی
قطب‌های آمایشی علوم‌پزشکی

به‌اینا‌هم‌یه‌سربزن…

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.