معرفی استارتاپ Cellscope

دکترمگ, مقالات فناوری

🔸محصول:
«اتو- Oto» اولین محصول این استارتاپ، وسیله‌ای است که روی گوشی‌های هوشمند اَپل قرار می‌گیرد و به کمک دوربین خود، امکان معاینه و تهیه عکس و فیلم از کانال خارجی گوش را فراهم می‌کند.
سلسکوپ در کنار این محصول، اپلیکیشن «Seymour» را هم عرضه کرده که پلتفرمی دووجهی برای ارتباط والدین با پزشکان کودکان است.

🔸مشتریان:
مشتری اصلی این محصولات خانواده‌هایی هستند که فرزندان شیرخوار تا نوجوان دارند، به خصوص اگر فرزندشان دچار عفونت مکرر گوش می‌شود. اتو این امکان را به خانواده‌ها می‌دهد که بدون مراجعه حضوری به پزشک، در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در سفر از وضعیت سلامت گوش فرزندان خود مطلع شوند.

استارتاپ cellscope

🔸عملکرد:
پدر و مادرها می‌توانند، پس از متصل کردن اتو به گوشی هوشمند خود، به راحتی از گوش فرزند خود عکس یا فیلم تهیه کنند. آنها سپس تصاویر ضبط شده را به وسیله اپلیکیشن «Seymour» برای پزشک کودکان می‌فرستند و در کمتر از ۲ ساعت، نظر و تشخیص پزشک را از طریق اپلیکیشن دریافت می‌کنند.
در سوی دیگر این پلتفرم پزشکان قرار دارند که می‌توانند ساعات پاسخگویی خود در پلتفرم را تعیین کنند و به ازای هر مشاوره به طور مستقیم حق ویزیت دریافت کنند.

🔸قیمت:
هر دستگاه «اتو» به همراه اپلیکشن «سِیمور» به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.
هزینه ویزیت از راه دور، در نخستین استفاده رایگان و سپس برای هر ویزیت ۱۵ دلار است.

🔸سرمایه‌گذاری:
سلسکوپ فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرد. در سال ۲۰۱۲ و در فاز SEED از سه سرمایه‌گذار خطرپذیر در مجموع مبلغ ۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرده و پس از آن در سال ۲۰۱۳ توانست از سرمایه‌گذار اصلی خود، «Khosla Ventures» سرمایه‌ای به مبلغ ۳٫۵ میلیون دلار برای سری A جذب کند.

🔸 وبسایت:
https://www.cellscope.com

دانلود اپلیکیشن دکترآباد
راهنما و آموزش دکتراگزم (مرکز‌آزمون‌دکترآباد)
جدیدترین‌مقالات
جدیدترین‌محصولات
cellscope, cellscope amazon, cellscope app, cellscope fletcher, cellscope iphone otoscope, cellscope linkedin, cellscope loa, cellscope oto, cellscope retina, cellscope technology, استارتاپ, استارتاپ استادکار, استارتاپ پزشکی, استارتاپ تجهیزات پزشکی, استارتاپ جاده ابریشم, استارتاپ حوزه پزشکی, استارتاپ خدمات پزشکی, استارتاپ در حوزه پزشکی, استارتاپ شو, استارتاپ گردشگری, استارتاپ مهندسی پزشکی, استارتاپ ناب, استارتاپ های ایران, استارتاپ های ایرانی, استارتاپ های پزشکی, استارتاپ های مهندسی پزشکی, استارتاپ های موفق پزشکی, استارتاپ ویکند, استارتاپ ویکند پزشکی, استارتاپ ویکند تهران, دکترآباد, فروشگاه دکترآباد, معرفی استارتاپ Cellscope
نوشتهٔ پیشین
آناتومی چیه!؟
نوشتهٔ بعدی
لغو مصوبه‌ ورود بخش‌ خصوصی‌ به‌ آموزش‌ علوم‌ پزشکی

به‌اینا‌هم‌یه‌سربزن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

روزهای بدون هزینه دکترآباد!
ارسال رایگان تمام سفارشات از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت ( با پست پیشتاز )
همین حالا سفارشتو ثبت کن